Huvudvärk, illamående, trötthet

Huvudvärk, illamående, trötthet. - Allting fortsätter precis som vanligt, tabletterna som jag köpte igår på Apoteket som jag blivit tipsad om hjälper inte ett dugg. Typiskt eller vaddå? Älsklingen fortsätter kämpa med sin gnälliga flickvän idag också. Han är en riktig man som verkligen finns där för mig hela tiden. Skönt att veta att man har ett sånt fint stöd som jag har från honom. Det gör mig trygg!! Nu så tänkte jag försöka få i mig lite frukost, fast min mage är tom och kräker hela tiden. Kanske blir det lite ägg och skorpor?! Och själv ska jag hålla tummarna på att jag ska få behålla min mat.. Det blir mycket vilande idag också. Se massa bra Lost avsnitt och bara mysa med mitt hjärta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0