Illamåendet fortsätter

Illamåendet fortsätter. - Det är så hemskt att vakna mitt i natten och vara helt yr och illamående. Men man försöker somna om så gott som det går och som tur är så har jag lyckats göra det ganska så snabbt. Men morgonen och hela dagen att gå här och försöka andas med munnen istället för näsan för att inte känna dom äckliga dofterna som gör att jag kräker är sjukt jobbigt. Hela morgonen idag och igår har varit hemsk! Jag vill behålla min mat till lill pyret där inne, jag vill inte gå och kräkas hela tiden. För det gör mig trött och jag känner mig så jobbig och äcklig. Jag hoppas jag snart kan må sjukt bra och gå där med huvudet högt och säga här är jag och jag ska bli mamma en dag.

Förmiddagen har jag bara legat här i sängen och kollat runt på olika hemsidor som säljer dom här underbara gravidsmyckena. Jag har äntligen funnit en som jag bara måste ha. Men vem har sagt man bara behöver en, när det finns så många som är så fina..

Min älskade underbara baby är idag med sin fina lillebror och hjälper honom med lite saker. Själv vet jag inte vad jag ska göra riktigt ännu. Jag vill så gärna ställa mig och städa och göra om lite saker här hemma. Så det är väl det jag ska pyssla med idag?! Kanske går jag ner med tvätten också!!!


Vecka 7+2 :-)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Mysigt, verkligen super många grattis! Skönt att se att du mår så himla bra just nu! Vill du fota magen sen så säg bara ifrån!:)



Kram

2011-12-21 @ 19:15:44
Postat av: Pernilla

Mysigt, verkligen super många grattis! Skönt att se att du mår så himla bra just nu! Vill du fota magen sen så säg bara ifrån!:)



Kram

2011-12-21 @ 19:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0