Julafton

Julafton. - Firades tillsammans med babys familj. Vi hade super mysigt allihopa och det blev god mat på bordet. Tyvärr tog jag inte så mycket bilder, eftersom jag mådde sjukt illa men försökte att hålla uppe humöret och mig själv så gott som jag kunde. Dock slutade det väl inte så där jätte bra under kvällen. Zakimbo åkte på stryk av en annan vovve(inte babys brors hund som syns på bild längre ner utan en anna dummis), så han skrek ju som bara den och örat blödde jätte mycket. Som tur var fick baby stopp på boldet. Men lilla Zakimbo har fortfarande jätte ont i örat, men det ser dock ut att läka fin fint!!







Hoppas ni andra har haft en lika trevlig jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0