BILDBOMB av alla Julklapparna

BILDBOMB av alla Julklapparna. - Shit ja, det var länge sedan jag fick så mycket julklappar som igår. Det hade jag verkligen inte förväntat mig att få. Så jag vill bara tacka er alla ännu en gång för alla fina julklappar. Jag blev supernöjd och glad. Tusen tack <3

Av Baby fick jag
* Diskställ
* 3 stycken navel piercingar
* Ett par öronhänge
* En ring
* Halsband
* Leggings
* Vårt lilla mirakel






Mamma & Pappa fick jag..
* En blixt
* Kontroller till WII
* Rakhyvel
* Gris
* Att göra eget armband




Svärmor Anni fick jag..
* Morgonrock & Morgonskor
* En designad ljusstake
* En prydnads figur
* Ljusstake som hänger
* Choklad





Bella fick jag..
* Egna gjorda smycke
* Sminkväska & Hårborste


Bobby fick jag..
* Dusch stång & Drapperi

Billys Mormor & Morfar fick jag..
* En riktig trevlig julafton med super god mat
* En värmemadrass
* Choklad


Fasters älskling Elias fick jag av...
* En jätte fin tavla som Elias hade målat själv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0