R E A , fynd

R E A , fynd. - Som ni kanske har märkt är det ju REA överallt just nu, då alla miljoner människor står och trängs bland alla sakerna. I affärerna är det rena rama kaos bara för deras kunder drar och sliter i allting, kastar det hit och dit. Nä REA är ingenting för mig och har aldrig varit iheller. Jag har dock kollat lite på REA detta året bara för att jag skulle. Fann också fyra saker ja, men inte till mig utan till den lilla knodden i magen. Men nu blir det ingen REA tittande, för allt som är på REA är där pågrund av en anledning. Affärerna vill ha bort det för alla nya fina vårkläder snart ska få titta fram. Alltså blir allt det som är på REA omdernt!! Bättre spara pengarna på saker med orginal pris, än att hitta miljontals saker med nedsatt pris som man sedan aldrig använder ändå!

Baby och jag har varit iväg hela dagen tillsammans med Jessica. Först åkte vi en runda ut till centersyd. Fikade lite och kollade i affärerna och slogs runt bland alla miljoner människor. Sedan blev det att åka och hämta Oliver på dagiset och en tur in om mobila för att handla hem lite saker till kyl och frys.. Haft en toppen dag verkligen. Och smakat på världens godaste milkshake som smakar päron på mc.donalds, den var riktigt fin allstå.. Så den har man sugit i sig två gånger idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0