Sånt skit

Sånt skit. - Jag mår ju inte alls bättre för varje vecka som går, utan det blir bara sämre och sämre. I natt innan vi kom till ro så kräkte jag upp all mat från dagen, vilket som är mindre roligt eftersom jag blir så hungrig och illamående under natten. Men efter ett tag kunde jag väl somna och börja drömma sjuka saker. Vaknade fyra gånger under natten för jag hade huvudvärk och mådde sjukt illa. Men försökte somna om hela tiden. När klockan blev tio så kunde jag inte mer och där kommer mer kräk upp. Det gör så otroligt ont i hela kroppen när man inget har att kräka upp.. Klockan är halv ett och jag har fortfarande inte kunnat gå upp ännu, känner mig jätte yr och mår fortfarande jätte illa. Vill bara må bra, vill bara kunna leva som vanligt igen!

Någon som har varit med om detta som kan komma med lite tips?!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ingefära mot illamåendet!!

2011-12-28 @ 16:49:01
Postat av: annette

Prova att dricka vätske ersättning så du ej får så ont i huvudet.Kolla först med apoteket så det är ok men skulle tro att det är bra. hoppas det går över snart kram

2011-12-30 @ 13:05:47
Postat av: Anonym

Prova att ha kex brevid sängen. Och ät ett innan du rör dig, Stillar tydligen mot illamående. Inget jag själv led av men min kusin var riktigt dålig under sin graviditet. Och hennes bm tipsade om mariekex eller dessa tunna kexen =)

2012-01-03 @ 19:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0