BLOPPIS

BLOPPIS. - Nu hade jag tänkt snarta en blobbis för att se om mina läsare kan vara intresserad av två MAMA plagg som jag inte alls kan använda.

Vi börjar med det första plagget som är ett par MAMA hängslebyxor i storlek 40 som kommer i från H&M. Jag har aldrig kunnat använda dom så dom är helt nya och fina för att en annan mamma ska kunna bära upp dom.


Mitt pris är 200:-

Dom andra byxorna är ett par fina MAMA jeans från H&M storlek 40. Ett par 5-fickerjeans i stretching denim med smal passform och smala ben. Dom är super sköna och i ett toppen skick.


Mitt pris är 150:-

För er som är intresserade är det bara att lägga in ett mejl till mig. Ni skickar mejlet till: [email protected] Annars är det bara att skriva en kommentar annars. Först till kvarn!!


Kommentarer
Postat av: anna

hej! det har gått evigheter sedan du skrev om de hängslebyxor som syns på bild. men jag tänkte ändå chansa och fråga om du har dem kvar eller har tips på var man kan köpa liknande byxor.
tack på förhand.
ha det gott.
anna

2014-12-27 @ 17:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0