Brann det i natt?!

Brann det i natt?! - Det var en bra fråga som jag ställde mig själv just nu, men det måste ha brunnit i min grannes lägenhet vid ett tiden i natt. Det började med att jag hörde ett tjutande ljud och bad älsklingen att kolla upp vad det kunde vara för ljudet gjorde mig orolig eftersom när vi var ute med Zakimbo sista rundan så luktade det bränt som fan ute på hela gården. Och mycket riktigt så kom detta ljud ifrån en branvarnare i lägenheten under oss. Billy knackade på dörren med gubben vägrade att öppna fast han var där inne. Men Billy och en annan granne gav sig inte från dom hörde en röst ifrån gubben som skriker på andra sidan dörren att det inte har hänt något han hade bränt lite kött. Ehm ?! Okej klockan ett på natten står man och bränner kött som får en brandrök att stiga upp i hela trappan in i alla lägenheter? Tror inte det, klart vi grannar blir oroliga och ville se så allting är bra liksom så han inte ligger av svimmad på golvet och det brinner i hans bostad. Men men han verkade ju klara att släcka detta själv och som sagt vägrade att öppna eller något också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0