Cecilia Cicci Frugan Eriksson

Cecilia Cicci Frugan Eriksson. - Ja vad ska man säga om denna underbara lilla varelse?! Gumman tusen miljontals tack för allting med alla saker du har fixat till mig där uppe i Sundsvall. Frugan har fixat och mejlat och hämtat saker från ena stället till det andra nu hela veckan lång. Jag är så tacksam för ditt ork och att du ville hjälpa mig som du har gjort.

Att skaffa barn är inte det billigaste om man säger så. När man gör upp en lista på vad man måste ha till ett barn som ska komma till världen så blir listan väldigt väldigt lång. Och ser man då på prislapparna i alla affärer blir den väldigt dyr också. Men när man finner sina små kap på billiga fina begangnade saker man kan hitta så blir det genast lite roligare att handla eftersom då kan man handla mer på en gång. Jag tog reda på här nere i Malmö vad saker och ting skulle kosta både i affären och vad folket ville ha för sina använda saker. Men då bara tänkte jag fan då kan man lika gräna lägga till några hundra och få det helt nytt liksom. Inte stor skillnad på priset om man säger så.

Men detta fixade Cicci lätt som en plätt och gjorde samma som jag gjorde. Och fann en babybjörn bärsele för endast 100:- Och den är i toppen skick och precis som ny. Hon fann ett regnskydd till vagnen för endast 80:- helt nytt och hon fann en super söt babyfilt som ingen annan här nere har eftersom det finns bara i en speciell affär där uppe för endast 60:- Hur jävla nice är detta inte liksom?? Jag är så tacksam hjärtat för din hjälp och du vet att jag älskar dig massor <3





Kommentarer
Postat av: Cicci

Inget att tacka för babylove! <3

2012-04-27 @ 22:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0