En tradition

En tradition. - Är att varje gång jag är på IKEA är att handla hem ett nytt djur till min lilla älskade Zakimbo. Lika glad blir han varje gång för sina små eller stora djur. Underbart att se att en liten hund verkligen kan visa sin glädje och tacksamhet över sina nya saker. Och även fick jag hem lite nya vaniljdoft ljus också till dom här lite regniga dagarna som det varit nu ett tag. Jummy älskar doften den är så ljuvlig.





Det roliga med djuren på IKEA är att dom verkligen piper som hundleksaker brukar göra. Det blir ju extra roligt då man är en liten vovve som vill ha skoj. Naaw det märks att min lilla kille har varit i full gång och busat med Wilma hela dagen lång.. Han är helt slut och det märks ju på bilderna haha!!

 



Kommentarer
Postat av: He

Sur hund haha

2012-04-28 @ 19:58:48
Postat av: Cicci

Han är så söt!

2012-04-28 @ 20:18:27
URL: http://fotoce.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tydligen är det väldigt många hundar som gillar Ikea mjukdjur. Kanske ska ta en sväng dit och köa en leksak till min vovve. Hoppas de går bra med fingrarna.

2012-04-29 @ 16:35:07
URL: http://alschkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0