Försenade påskpresenten

Försenade påskpresenten. - Idag fick jag äntligen min fina påskpresent som jag länge har gått och väntat på från min baby boo. Blev sjukt glad, har länge sagt jag vill ha en ny handväska och jag har tittat så mycket på denna fina väska också, men alltid varit så snål mot mig själv och bara blundat istället för att köpa. Och idag blev den äntligen min, kommer användas väl kan jag lova er. Och matchar så fint till min snygga plånbok som jag fick av mamma när jag fyllde år. :-) Tack älsklingen.



Visst är den dödligt snygg, och min plånbok matchar så jävla bra.
Happy brud just nu!!



Kommentarer
Postat av: Kenta

Har ni gott om pengar eller? Verkar så som ni köper saker hela tiden.

2012-04-11 @ 07:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0