Fotografen Cecilia Eriksson

Fotografen Cecilia Eriksson. - Jag älskar när man har hur mycket bilder som helst att kolla igenom, nu tittar jag igenom alla bilderna från tiden då jag var i Sundsvall förra året. Det sjukaste av allt är att man visste hur man mådde innombords, men när man tittar på alla bilderna så är det ju lycka man ser. Jag ser en kvinna i sina bästa år som är glad och mår bra. Men fast jag inte gjorde det så kan man inte tro något annat för bilderna lyser av lycka.

Jag har väldigt dåligt självförtroende och jag kan klanka ner många gånger på mig själv dagligen för saker hit och dit. Nu när jag kollar just på dom här bilderna så tycker jag verkligen att jag ser bra ut. Och ser jag bilderna på min kropp så var jag verkligen smal och snärt. Men för att jag hade tappat i vikten var ju på grund av att jag inte mådde bra, gick på mediciner som gjorde att man knappt åt och jag rökte mer än någonsin. Det var cigg efter cigg hela tiden fanns ju inget stopp om man säger så. Nu tänkte jag visa er lite av bilder som ni nog inte har fått se förrut. Min fina och älskade vän Cecilia Eriksson har plåtat mig när jag var i Sundvsall och hälsade på i några veckor i sommras.





Fotograf: Cecilia Eriksson - Redigering: Cecilia Eriksson - Modell: Elina Holmqvist



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0