FREDRIK?!

FREDRIK?! - Nu ska jag svara på din sjuka kommentar som jag nyss fick av dig eftersom du inte har någon mejl eller annat att skicka till. För det första skriver man INTE som du gjorde. Vad fan har det med saken att göra om vi har monterat ihopa en säng nu eller sen? Ja vad som helst kan fortfarande hända med SMULAN som ligger i min mage, men tror du jag ska gå runt och tänka så att nä hon kanske dör innan jag hinner föda ut henne jag kanske ska vänta med att montera ihopa en säng då?! Det blir sjukare och sjukare kommentarer tycker jag. Jag kan ju säga dig som såhär att jag kan ju dö vilken dag vilken minut som helst. Jag kan ju bli överkörd av en buss idag det är ingenting man vet.. Ja vi bor i SVERIGE och det blir bara värre och värre, visst det är ett fritt land och man säger precis som man själv vill. Men man kanske ska tänka sig för att dömma andra som man inte ens känner genom en blogg med text och bilder? Känner du mig liksom? Vet du vem jag är? Vet du var jag får mina pengar ifrån? Vet du hur min dotter i magen mår? NÄ du har inte den blekaste aning om mig eller mitt liv. Och istället för att säga dumma saker eller ens säga något så kanske man ska ta reda på saker och ting, eller så ska man helt och hållet inte blanda sig i andras liv som man inte ens har med att göra i. Ord kan såra något fruktansvärt och man ska tänka först och prata/skriva sen!!!

Denna kommentaren fick jag av en människa med namnet FREDRIK som jag inte ens vet vem det är eller har träffat någongång.

Fredrik om Avundsjuka?!:
Någon gång tar pengarna slut om båda är arbetslösa.
Klart folk reagerar när ni handlar som galningar.
Och det jag reagerat mest för är faktiskt att ni monterat alla saker redan, ni bor i en ett rums lägenhet ändå ska ni montera upp allt,
Vad som helst kan fortfarande hända med barnet i magen, man kanske ska ta de lite lugnt! Och vi lever i Sverige, yttrandefrihet..... Alla får säga vad dem tycker!

Kommentarer
Postat av: Twiggy

Detta är nu till "Fredrik":

Vad är du för jävla människa som kläcker av dig en sådan kommentar? Vad har DU för rätt att sitta och skriva det som du skriver? Du har INGET med deras ekonomi eller hur dom bor att göra!!



Sedan varför inte sätta upp allt nu? När man bor i en 1a så måste man göra det för att för det första se hur man ska få plats med allt, sedan för det andra om man går runt och tänker "något kan hända barnet" då skulle INGET vara klart för då skulle man inte VÅGA sätta ihop sakerna för ens barnet är 1 år tanken på PSD!



Bara för att du inte är lika lycklig och har ett mirakel på väg döm inte vad dom gör! Deras liv, deras beslut!

2012-04-11 @ 19:56:35
URL: http://twiggzy.blogg.se/
Postat av: Daniella

Jag förstår att människor skriver till en bloggare så som folk gör eftersom hon skriver hela tiden hur hennes föräldrar betalar till exempel saker och hur mycket hon vill jobba men har ej utbildning eller pengar men ändå köper saker och ting hela tiden, och även andra gör samma saker som denna bloggare och det är synd om barnen även om personen kan ge kärlek. men man bör väl jobba och kunna tjäna egna pengar och inte leva på andra eller bidrag osv. Det krävs mer än att ge kärlek till barn.Man måste kunna ta kritik när man skriver om sig själv och problem rätt ut i det officiella.Jag önskar självklart lycka till för denna prinsessa som skall komma!

2012-04-13 @ 15:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0