Fy i helvete

Fy i helvete. - Shit vad det just nu gör så förbannat ont alltså. Visst man ska inte klaga det hade ju kunnat vara värre men att känna det dunka och slå av smärta och man inte kan göra något åt det är ett helvete rent ut sagt. Sen har jag ju smärtan i mina höfter, rygg som gör mig lika galen. Detta kommer bli en fy helvetes natt, men hoppas jag någon gång lyckas somna fast smärtan är på topp exakt hela tiden. Imorgon bitti blir det jag som ringer min läkare så dom kan kolla på detta och kanske ge mig någon smärtlindring för såhär går det inte att ha det!

Jävligt tur att baby är här hemma hos mig just nu, annars hade jag blivit helt knäpp i huvudet. Blir ompysslad hela tiden och får massor med värme och kärlek det känns så tryggt och skönt. Baby cyklade innan till affären och köpte med massa gott till mig så jag kunde ha tankarna på annat håll ett tag. Tack älskade <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0