Haft en underbar dag

Haft en underbar dag. - Vi har faktiskt haft super trevligt på B&W idag, dock hatar jag det köpcentert eftersom det knappt något att titta på där. Men vi gick i lugn och ro i alla affärer och älsklingen hittade en super söt tunika till mig som han tyckte jag skulle prova. Finns ju inga snygga mamma kläder i toppar och klänningar dom liknar kärring kläder rent ut sagt. Men vi var inne på Kapphal och där fann älsklingen denna som vi delade pengarna på. tack älsklingen min för den underbara tunikan. Kommer bli så super snygg nu i det fina underbara vädret. Älsklingen bjöd också på tre goda kulor glass som jag smaskade på, sedan gick vi till pölse mannen och köpte den bästa korven dom har där PUSTA.

Mamma kom och hämtade oss efter några timmar sedan blev det att köra en runda med mamma medan baby stod hemma i köket och gjorde hemmagjord falafel. Det blev svin gott och det trodde jag aldrig det skulle bli faktiskt. Där var jag väldigt negativ till ibörjan. Men nu har jag provat och det kommer jag äta fler gånger..


Dagens gravida Elina
sedan i provrummet när jag provade tunikan som fick följa med hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0