Hjärtat slår jätte fint

Hjärtat slår jätte fint. - Vilken lättnad i kroppen att få höra lilla snäckans hjärta idag. Barn morskan sa att det lät helt perfekt och det va skönt att höra. Sen fick jag även ta blodprover och kissprover eftersom jag inte mått så bra. Det visade sig att jag saknas järn i kroppen så jag måste gå på massa järntabletter nu också eftersom det va lågt. Även va mitt blodtryck låg igen men det tyckte hon va normalt. Nu ska ni få höra hur lilla M´s hjärta låter som jag lovade innan.


Älskade du. Mamma älskar och längtar efter dig.


Kommentarer
Postat av: Emma Brandin från FB

Lilla M? Har ni bestämt vad hon ska heta?

2012-04-23 @ 18:22:32
URL: http://emmastoffesaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0