Kom precis hem

Kom precis hem. - Det har varit en lång lång dag för mig i alla fall. Först åkte vi till Entré för att kolla lite i alla affärerna och träffa Jessica och lilla Leo. Det blev en del shopping också och en god fika på Burger King innan vi skulle bege oss till doktorn. Efter doktorn så traskade vi hela vägen till Mobilia där jag fick ett par mamma byxor av baby och älsklingen handlade sig en fin blomma och massa godis som vi ska tjocka oss med ikväll till en bra film. Innan vi skulle bli hämtade av min mamma så satte vi oss på espresso house för att jag ville fika lite :)




Varm choklad med grädde och marshmallows tillsammans med en god härlig kladdkaka


Mamma kom och hämtade oss på Mobilia och körde oss hem till henne, där jag skulle hjälpa henne med en sak tills vi drog vidare för att handla hem lite mat till kylen och frysen. Nu är vi äntligen hemma och vi har haft en toppen dag fast smärtorna som man har fått lida sig igenom med..

Baby lagar just nu middag och jag sitter här för att ta det lugnt!


Jag köpte en mjukiskavaj och ett linne inne på new yorker

Fick mamma byxor av min älskling <3

Tack älskade för en bra och fin dag


Kommentarer
Postat av: Guldfisk

Måste säga att jag gillar din väska skarp vart har du köpt den =) ??

2012-04-26 @ 22:01:43
Postat av: elina

Tjena fisken :)

Min kille har köpt den till mig när jag fyllde år :)

2012-04-27 @ 09:56:59
URL: http://maammaaelina.blogg.se/
Postat av: Guldfisk

Den är riktigt fin vill med ha en sån :P

Han gjorde ett riktigt bra köp till dig ;)

2012-04-27 @ 13:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0