Lider av en ständig plåga

Lider av en ständig plåga.- Jag fattar inte varför jag har så fruktansvärt ont i huvudet hela tiden. Det blir inte lättare i vardagen att ta sig fram. Blir fan bara värre och värre jag står helt enkelt snart inte ut mer. Dricker hur mycket som helst och kissar miljoner gånger under dagens gång. Jag äter som man ska jag sover som jag sa men ändå finns den där i huvudet 24 timmar om dygnet. Aldedon kan man slänga i väggen för det fungerar inte ett skit och många får man inte ta iheller. Det går inte att förklara smärtan men den är fruktansvärd!!! Att veta jag har inte läkartid från den 11 April dödar mig! Och när man väl kommer dit så kommer dom väl inte göra något åt detta som vanligt?!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hade konstant huvudvärk i två år och nu är den bara på besök ibland.. Alvedon hjälpte inte så fick citodon istället som är mot benbrott. Efter lite undersökningar o sånt kom dem fram till att det är en nerv i kläm som ger mig spänningar i nacke, axlar, rygg och enorm huvudvärk. sök upp lite olika stretch övningar för nacke och axlar. inte det lättaste med den kalas kulan att träna upp ryggen men det finns nog övningar på nätet som kan hjälpa lite. värt ett försök för mkt huvudvärk kommer just från rygg/nacke :)

2012-04-04 @ 12:24:39
URL: http://aeblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0