Otrolig smärta

Otrolig smärta. - Som ni har sett så har jag inte varit så aktiv i bloggen nu på några timmar. Det är som så att jag har fått otroliga värkar i både magen höfterna och ryggen sen går den ner på min ischiasnerv. Jag kan knappt gå, det tar mig evigheters tid att gå till affären just nu som annars tar max fem minuters tid. Jag vet inte vad detta kan vara, men när man googlar runt så står det om något med foglossning. det är hemskt när man har så ont att man känner sig handikappad. Eftersom jag inte kan sitta så länge eller stå och knappt gå blir allting så mycket jobbigare om dagarna. Men jag hoppas det snart lägger sig så man kan återgå som vanligt i vardagen. Och blir det annars jobbigare ja då får jag söka läkar hjälp.



Eftersom det regnar idag, så håller vi oss inne med tända ljus i hela storarummet och tittar på film. Zakimbo han njuter i mammas och pappas säng som vanligt!!

 



Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja, det låter som foglossning. Drabbar väldigt många gravida tyvärr och det finns inget att göra åt det :/ Man får försöka vila och ta det lugnt . Det är det ända som hjälper tyvärr..

Hoppas det går bra resten av graviditeten!

2012-04-25 @ 18:11:04
URL: http://nuttall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0