Shopping på Entré

Shopping på Entré. - Efter vi hade varit hos Dr. Annika så gick vi en runda på Entré för att få tiden att rulla lite. Som vanligt fann jag ju naturligtvis något till min lilla gullunge Smulan som fick följa snällt med hem i en påse. Men jag hittade bara en klänning liksom i den storleken jag ville ha så kunde liksom inte då bara skita i det. Sen koftan hade precis kommit in så den fick också följa med hem.

Till mig själv blev det ett par nya mammaleggings eftersom dom andra två jag hade har gått sönder. Det ena paret har gått sönder på knäet och det andra har gått sönder på baklåret. Typiskt kan man tycka, men nu fann jag äntligen ett par nya och det var också det sista paret i rätt storlek. SJUKT!

Sedan har jag ju varit på jakt efter ett par strumpor som inte är kritvita utan gräddvita eftersom Smulan har kläder som är gräddvita. Var man än har gått så har man liksom aldrig hittat. Men idag var det min tur dag jag fann nämligen två par inne på Lindex som också fick följa med hem i en påse. Så nu är det bara lite andra strumpor sedan har smulan strumpor också. "Det är nog det mest tråkigaste att köpa tycker jag" För det första är det så dyrt med strumpor både till men kvinnor och barn och för det andra är det de tråkigaste plagget att köpa haha!!


Så fin lilla Smulan kommer att bli <3

Zakimbo fick ett kyckling tuggben av Baby också idag!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Efter att ha läst din blogg, så har jag förstått att du och din pojkvän inte jobbar någon av er, hur har du/ni då råd att sätta sprätt på en så sjukt jävla massa pengar? Lever ni på någon annan eller vad är de frågan om?

2012-04-11 @ 14:39:26
Postat av: Guldfisk

Bara för att man är arbetslös så innebär inte alltid att man är pank.

Jätte finna kläder du har köpt tycker dom har finare flick kläder nu är när min dotter föddes för snart 9 år sen =)

2012-04-11 @ 15:06:30
Postat av: lindisha5barnsmamma

fins faktiskt något som heter sparat

hon kanske har lagt undan pengar till bebisen.

så fint du har handlat tycker jag.

lyssna inte så mycket på negativ.

2012-04-11 @ 16:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0