Sol sol strålande sol

Sol sol strålande sol. - Vilken underbar morgon att vakna upp till när solen och värmen finns här igen i lilla Skåne-land. Jag har varit ute en lång härlig runda tillsammans med Zakimbo som knappt vill gå upp på morgonen för han är ju så trött (läs noga: LAT) Sedan gick vi ner i tvättstugan för att slänga in en maskin tvätt så man får det fixat och klart innan helgen är kommen.

Baby han ligger och sover och vet inte när han vill gå upp, själv har jag precis ätit frukost och nu blir det dags att betala räkningarna som är kommna och lite pengar till frugan Cicci i Sundsvall för hon har fixat lite prylar till mig för mycket billigare än vad det kostar och smakar här nere. KANON!! När mannen har vaknat så börjar jag sätta igång med städningen också så allting är perfekt och jag slipper ha panik i kroppen.


just nu ligger lillen och tuggar på sitt ben :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0