Går från Iphone 3 till Nokia Lumia 800

Går från Iphone3 till Nokia Lumia 800. - Äntligen så har mitt abonnemang tagit slut. Jag har aldrig någonsin haft en och samma mobil i två års tid innan. Men nu har jag lyckats med det och nu är det äntligen dax för att hitta något annat. Visst har jag varit nöjd med min Iphone, men jag har också haft en jävla problem med vissa saker med den. 

Men som många säger det är svårt att lämna en Iphone och hitta någon annan mobil. Men liksom, alla har Iphone nu och det är så fruktansvärt tråkigt. Jag vill inte ha som alla andra hela tiden. Så nu kanske man kan sticka ut lite i mängden med sin nya Nokia Lumia 800. Det är så svårt när man ska välja färg på sin mobil. Svart är för vanligt och tråkigt så den gick bort. Men sen fanns där ju hallonröd/rosa och det fanns turkos. Jag satt säkert fem minuter och velade mellan dom färgerna men kom fram till att det fick bli den blåa denna gången. Allt kan ju inte vara rosa bara för man är tjej.

Någon där ute som kanske är en ägare av Nokia Lumia 800?! Så får ni gärna säga vad ni tycker om mobilen. Men det är inte iheller bara mobilen som jag bytat. Nu har jag även fått ett bättre abonnemang som kommer bli mycket billigare för mig i månaden. Innan har mina fakturer legat mellan 550:- till 860:- typ Men eftersom i mitt nya abonnemang så har jag 1000 fria minuter till fasta och mobila nät och jag har även 1000 gratis sms och mms att göra mig av med. Men med denna summan på 399:- i månaden så dras 100:- till mobilen som man betalar varje månad och då har jag 299:- att ringa för när mina fria minuter är borta. Så det kommer bli sjukt nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0