Haft fullt upp med tvätt hela dagen lång

Haft fullt upp med tvätt hela dagen lång. - Jag har inte orkat sitta här och skriva innan, så det är väl på tiden att göra detta nu. Som ni ser så har jag tvättat hela dagen, skulle egentligen göra det imorgon men eftersom vi inte hade några andra planer mer än ta det lugnt här hemma så var det dags att sätta igång maskinerna på full rulle och bara köra på. Har tvättat hela dagen alltså har jag bokat upp fyra tider idag bara för att få all tvätt ren och torr. Den sista maskinen hade precis stannat och nu ska jag få det sista och allt annat torrt innan man är klar för dagen..
Mitt i allt tvättande tror ni inte torktummlaren gick i sönder då? ... PANIK!! Jag försökte med allt men ingenting fungerade, så ringde mamma för att fråga om jag kunde låna deras. Snäll som hon är så körde hon hit för att hämta tvätten. Men innan jag skulle gå till bilen följde Baby ner i tvättstugan och lagade tummlaren HAHA!! Tur man har en händig karl i huset <3


Zakimbo älskar att följa med och tvätta :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0