Håret genom den senaste tiden

Håret genom den senaste tiden. - Alla som känner mig vet att jag ÄLSKAR att fixa och trixa med mitt hår. Det kan gå från svart till platinablond till brun till rött. Jag skiftar inte bara färger som andra bytar underkläder, jag skiftar även mina frisyrer hela tiden också. Håret är något viktigt för mig och det utspeglar den person jag är. Känner jagf mig lite tuffare än någonsin kör jag på det, känner jag mig söt som en kaka så kör jag på det.. Men här kommer lite bilder på hur det kan ha gått till i alla fall :) Dock har jag inte tillgång till alla bilder som jag vill så det får bil dom bilder som jag har här. Hur det började är längst upp och hur jag har det nu kommer sist!


Såhär kunde det många gånger se ut. Ena dagen kort andra långt..













Som ni ser från superblond kort hår till långt brunt hår :-)

Från långt till kort igen..

Från rödbrun till lilarött...

Till rött igen..


Till super rött..

Askblond/ljusbrun

Blond/orange/gul "det gick snett och ville bli super blond igen"

Men jag och någon hade inte tid att klydda med det, så tog en dag och jag blir ice brown..

Här är många färger och olika frisyrer, men hade jag haft alla bilder skulle ni fått se ännu mer än detta. Men men detta får räcka för idag. Just nu har jag samma hårfärg som på sista bilden och så kommer det få bli nu ett bra tag..

 


Kommentarer
Postat av: LinaPedersen :)

Jag älskar också att trixa med håret och jag håller verkligen med om att det speglar vem man är :) jag har dock inte genomgått så stora förändringar som du har. Men du passar ju i allt möjligt :) Fin blogg och hoppas allt går bra med lilla bebben :) kram

2012-02-29 @ 14:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0