Håret

Håret. - Mitt hår ja det växer men det växer verkligen inte snabbt. Jag har väldigt tunnt bebis hår "fina hårstrån som frisören säger" Och när mitt hår väl börjar växa ut, så blir det inte alls fylligt och fint som många andras hår blir. Jag får sitta och tuppera hela tiden men ändå lägger det sig lika snabbt igen. Hum!! Blir så trött på mitt hår, jag vill ju också ha långt tjockt fint hår som ni andra har där ute. Men hur jag än gör, så kan jag aldrig någonsin få det.

Så nu funderar jag verkligen på om jag ska sluta lida för att försöka få långt hår, när det ändå bara kommer bara så tunnt och fullt när det väl har växt ut. Ska jag istället klippa av det till en snygg kort frisyr och få det att se tjockare ut?! Är inte det mycket roligare än så som jag har det nu liksom?

Sen kommer vi till min hårfärg. Från super rött till denna hårfärg jag har nu. Visst jag har kommit en bra bit på vägen verkligen med att få bort allt rött. Men nu börjar det bli väldigt tråkigt att ha denna fula hårfärg som jag idag har. Kanske dax att försöka fixa med färgen lite ?? Kanske lyckas man, kanske inte. Då finns det ju alltid andra alternativ om det inte går som det vill.. Jag får fundera vidare på detta och se vart det bär av.



Bilderna lånade från Google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0