Inredning av barnrummet

Inredning av barnrummet. - Som jag sa i veckan så har ju pappa varit här och spacklat igen alla hålen och skit i väggen till barnrummet och i hallen, sen har även hela hallen och väggen till barnrummet/datordelen också fått ny färg. Nu är där vitt och ljust precis som vi vill ha det. Men idag kunde inte jag och baby hålla fingrarna borta från den väggdekorationen som jag köpte för ett tag sedan. Det var jobbigt att sätta upp och det tog längre tid än väntat, men det va ju värt det verkligen. För nu är det fint :-)

Och nu har vi äntligen fått hem våran barbapapa mobil som jag också köpte för ett tag sedan. Är så nöjd så nöjd kan jag berätta för er.. Längtar bara tills lite möbler och sånt kommer på plats. Imorgon kommer ju amningsfotöljen och fotpallen..





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Elina! Jättefin blogg du har. Jag läser den varje dag! Gillar att du uppdaterar ofta! Var har du köpt den söta Nallepuh väggdekorationen? En sån måste jag ju ha.

2012-02-26 @ 09:48:17
Postat av: Elina

Hejsan vem du nu än är :-)

Vad trevligt att du kikar in här varje dag, det uppskattar jag verkligen. Tack för alla fina ord också för den delen.



Nalle Puh köpte jag på Tradera. Jag älskar väggdekorationer och har flera såna här hemma och även innan på denna väggen satt en annan som jag blev trött på. Men det finns tusen sidor på internet där du finner super fina vägg dekorationer. Men det bästa priset är Tradera och det du ska hålla koll på är storleken för om den ser big baouta ut på bilderna kanske det inte stämmer med vad du får hem, så kolla alltid storleken det skriver dom där så du inte blir missnöjd :)

2012-02-26 @ 10:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0