Mamma kläder

Mamma kläder. - Hum.. det finns ju nästan ingen affär som säljer fina mamma kläder till normala priser. Den enda affären är ju H&M och hur fina kläder har dom då till oss gravida kvinnor? Jag har handlat två par byxor det är allt jag har hittat liksom. Resten är fan skit! Jag har letat runt på nätet funnit sjukt många sidor med fina mamma kläder, men dom är ju så förbannat dyra. VARFÖR? Ska vi inte kunna klä oss bekvämt och snyggt för det ska kosta tusentalskronor för ett plagg. Visst kan man hitta vanliga kläder, jag har lätt att hitta linne och sånt, men byxor kan jag inte ha i vanliga iaf måste ha mamma byxor och nu har jag funnit en sida där jag fann jätte många jag vill ha. Men som sagt ett par går på över tusen kronor. Hum.. blir man förbannad eller ?


Detta är ju jag som det bara smäller av det! VILL HA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0