Mat mat mat mat

Mat mat mat mat. - Jämt och ständigt är jag hungrig, är jag inte hungrig så är jag så tröstig att jag blir galen. Men är jag inte hungrig så har halsbrännan hittat hit och då klarar jag bara några minuter tillsanmmans med den sedan är det dax att springa på toaletten och upp kommer allting man ätiti under dagen. Hum.. Jag vaknar mitt i natten fler gånger om, är man inte kissig så är man hungrig eller tröstig. Det känns inte som om man kommer till ro som man ska, för det är alltid något som håller en vaken om natten och det börjar ta på alla mina krafter just nu..

Men för att komma till saken så blir det snart äggmackor som ska in i magen för jag är ju så hungrig. HAHA!! Jag känner mig som en riktig fetknopp just nu, magen den växer som det knakar men all denna maten som åker genom strupen ger mig lite panik eftersom jag är inte alls van att äta så mycket som jag börjat göra. Innan åt jag två gånger om dagen, nu är jag säkert uppe i sex mål om dagen alltså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0