Oh NEJ, inte nu igen

Oh NEJ, inte nu igen. - Igårkväll la jag mig med en jäkla huvudvärk igen, men var så trött i hela kroppen och kunde somna snabbt som tur var. Men klockan tickade iväg och jag vaknar upp vid fem tiden i morse och kan knappt röra mig ur sängen. Jag har aldrig någonsin i mitt liv haft så ont förr i huvudet som då. Jag visste inte var jag skulle ta vägen, skulle jag försöka väcka dom andra för jag svettades och hade en sån smärta? Jag behövde verkligen gå på toa också som alltid vid den tiden på morgonen. Jag försökte trycka mig utåt vid sängkanten och ha hjälp av stolen för att dra mig upp. Alla steg jag tog på golvet mot toaletten kändes som någon högg en yxa igenom hela mitt huvud. Väl dragit fram en huvudvärkstablett ur väskan och väl inne på toan för att ta den och göra det jag skulle göra, va det dax att försöka ta sig till sängen igen. Sakta men säkert va jag väl framme och försökte lägga mig så gott jag kunde till rätta och hoppades på att somna snabbt. Men det kunde jag ju glömma när det gör så ont, efter många om och men lyckades jag somna om igen. Vaknade upp vid nio tiden och kunde äntligen andas lugnt och fint igen, smärtan finns men inte alls på samma sätt som i morse som tur är. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0