Pannkakor

Pannkakor. - Nu ska det äntligen bli middag hemma hos oss. Älsklingen står och steker pannkakor som vi ska mysa med i soffan tillsammans med Unga Mödrar. Själv har jag precis kommit hem från mitt hemliga projekt som jag har pratat en hel del om här i bloggen.. Vädret är fortfarande underbart här i Skåne och jag hoppas på att det fortsätter med att vara vitt och fint ett tag till..

Internet har inte fungerat som det ska här hemma, så har inte kunnat blogga innan idag, mer än från mobilen. Men ni har säkert stått ut med att väntat på lite inlägg. Min huvudvärk håller i sig och som sagt nu ska jag bara koppla av hela kvällen. Orkar inte anstränga mig..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0