Alf & Fanny

Alf & Fanny. - När jag och mamma var ute i stan förra veckan så hittade jag den prefekta kaninen som jag vill att Lillen/Lillan ska få den dagen då Han/Hon födds. Kaninen kommer från Teddykompaniet och är ju hur underbar som helst. Hittat både stora, små, snutte och allt man kan tänka sig. Men den dagen jag får reda på om den är en Pojke/Flicka där inne vet jag vilken kanin man också ska köpa hem.. Oh jag längtar som mycket tills magen växer mer än vad den har gjort och tills den dagen kommer då vi får veta vem du är där inne. Är du en liten busig pojke? Eller är du en liten söt prinsessa?! Det är frågan och här får man gå och vänta tills Vecka 18 <3



Visst är dom bara för underbara?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0