Gårkvällen

Gårkvällen. - Så mysigt vi hade igårkväll. Först blev det resturang på Jensens Böffhus med lite förrätt som bestod av snack korg fylld med friterade mozarellasticks, friterade lökringar, friterade ostfyllda jalapenos och två olika dipp till detta. Sen beställde vi in våran huvudrätt, jag tog favorit biffen med favoritsås eftersom dom hade tagit bort den godaste köttbiten dom någonsin har haft där :-/ Vitlöksbiffen med vitlöksklyftor och vitlökssås synd faktiskt eftersom den var den bästa.. Baby beställde in en whiskybiff med whiskysås och potatis och sallad. Efterätt orkade jag inte och inte baby iheller, men jag beställde in en varn choklad med vispgrädde i alla fall :-)

Efter vi hade käkat gick vi en runda i stan och kollade på allt julpynt som hängde kvar. Men eftersom det är så jävla kallt så gick vi in och satte oss på bion för att vänta tills det blev insläpp till våran film Hamilton. Filmen var sådär men väldigt bra secener med action dock. Men ja sådär tyckte jag om filmen ändå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0