Huvudvärken dödar min vardag

Huvudvärken dödar min vardag. - Vad fan ska jag göra? Hur ska jag få bort denna huvudvärk som lidit med nu i tre dagar?! Igår var jag liggandes hela dagen lång för att varje gång jag lyfter huvudet så känns det ska trilla av. Och idag är det tusen gånger värre. Jag har tagit Alvedon "det enda man får ta när man är gravid" Och jag har inte överdoserat som jag annars har en förmågan att göra. Men nu är det inte mig jag tänker på mest utan lillen/lillan i magen liksom. Jag är så rädd för att ta för mycket och skada han/hon där inne. Jag står snart inte ut med att ha alla olika syntom hela tiden. Mina kräkningar har kommit tillbaka, men det är inte så som innan för jag mådde jätte jätte illa. Jag tror det är för det gör så ont i huvudet!!

När jag var yngre hade jag ofta en sådan här huvudvärk som gjorde att tårarna inte kunde hålla sig tillbaka. Jag satt i duschen ihopa krupen och försökte spola med iskalltvatten i hela huvudet. Jag åt migräntabletter på den tiden för det var dom enda som dödade smärtan. Men eftersom jag inte tålde dom och fick biverkningar som en på tusen kunde få av dom så slutade jag med dom och tog mer huvudvärkstabletter istället och tillslut hjälpte det efter många om och men. Men jag har aldrig varit med om att det sitter i så länge som det har gjort nu. Jag blir galen rent ut sagt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0