Jag hatar verkligen fega jävla idioter pre...

Jag hatar verkligen fega jävla idioter precis som du är. Du vågar inte stå för vad du säger och går bakom ryggen istället för att komma till den personen istället och säga nä jag vill inte ha någon kontakt med dig. Istället gömmer du dig och byter nummer för att ingen ska få tag på dig. Du är ett fegt jävla kräk och såna pissar jag på. Att vara vuxen som du och verkligen inte ta tag i problemen utan springer och flyr istället är så meningslöst. En dag hinner dom ifatt dig, hur fan vill du förklara dig då?! Detta här handlar om dig och mig, ett bråk mellan två personer, men du blandar bara in allt fler och fler. Hur fan kan du straffa dina egna föräldrar för något dom inte ens har gjort på grund av att du och jag är ovänner?! Och varför vågar du inte stå rakryggad och säga detta öga mot öga till dom istället?! Fy fan för dig, jag trodde mycket om dig. Men allt man hör blir ju fan bara värre och värre. En dag kommer, den dagen ser jag dig stå där framför mig. Ska du springa då?! Ska du gömma dig mer än vad du redan gör nu?! Du är en stor jävla mes. Och jag kommer aldrig förlåta dig för allt som du gjort mig.. Du kan inte skylla ifrån dig hela tiden att det va han som sa du skulle göra så, det va han som tvinga dig. För det tror jag inte ett skit på! Hur kan man ens låta sin kille göra så mot dig och din familj?! Hur kan du godkänna detta?! Så jävla mycket vi har ställt upp för dig. Idag bara kastar du i väg allt! I mina ögon är du inte värd ens ett ruttet öre.. Och ja som du sa en gång jag vann och du förlorade. Varför?! För jag väljer inte bort min familj eller mina vänner för en kille som gör mig illa gång på gång.. Det är en enorm skillnad på dig och mig. Man kan inte tro du ska vara tolv år äldre.. Väx upp och ta tag om ditt liv istället. Och ett tips sluta göm dig. Vill jag ha ditt nummer så tar jag ditt nummer, du behöver inte säga till alla att dom inte får ge ut det, bara löjligt!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0