Nya lösningar

Nya lösningar. - Idag var jag ute lite här och där tillsammans med Jessica för att få lite nya idér. Äntligen så har jag kommit på en prefekt lösning på ett av mina stora problem. På spjälsängen så har man sin skötbädd som har en träplatta under så man lätt kan sätta upp den på spjälsängen. När man inte använder den kan man bara sätta ner den under sängen. Vips så är man av med den!!

Men hur gör man då om man inte är nära till varken vatten blöjor slava puder och allt man brukar ha när man byter blöjor?! Jo man kan ju sätta på spjälsängen sängfickor med karrborreband eller så kan man ha hyllor över sängen med korgar, i korgarna har man sina saker. Perfekt? Ja minnsan det finns så mycket man kan göra, det är bara fantasin som sätter gränserna. Eller så köper man en typ av bokhylla på IKEA som heter EXPEDIT där man sätter in sina korgar/lådor.. Jag kollade idag på en sån sängficka man sätter fast, men det kostar ju fyrahundra kronor för en tygbit!!!!! Alltså dom vet vad dom ska ta betalt för har jag märkt, men varför köpa och kanske få den som alla andra?! Nä här får man använda eget huvud och skapa sin egna för bara någon hundralapp istället. Blir mer speciellt och personligt än att köpa en sån lätt sak i affären som alla andra!



Alternativ nummer 1. Att ha hylla med korgar över sängen.

Alternativ nummer 2. Sängfickor (Men dock att man skapar en själv)

Alternativ nummer 3. Liten förvaring brevid med få lådor man kan ha sakerna i.

Alternativ nummer 4. EXPEDIT hylla med lådor brevid.





Kommentarer
Postat av: Mikkis

Hej! Jag har verkligen fastnat för det där skötbordet som sitter på spjälsängen! Verkar hur smart och smidigt som helst! Vet du vart man kan köpa det? :)



2012-03-15 @ 16:56:08
URL: http://mikkisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0