Skitväder och god middag

Skitväder och god middag. - Idag har det verkligen varit skitväder här i Malmö. Först så åkte vi ut med Zakimbo och Wilma till farbror doktorn för att ge dom varsin liten spruta i nacken. Wilma klarade det fin fint och skrek inte alls, men Zakimbo hade lite problem med att hålla sig stilla i min och babys famn, så sköterskan fick komma in och hjälpa doktorn och vår lilla pojke skrek som aldrig förr. Tutte nutte på honom, med lite blod i nacken mådde han sedan hur bra som helst. Jag frågade också vad dom tyckte om hans vikt, han är lite överviktig så har fått ett special foder för att få ner honom i vikt. Hoppas det kommer fungera bra!

Istället för att åka hem till våran tråkiga lägenhet i detta tråkiga väder bestämde vi oss för att hänga med som en svans tillsammans med mina päron. Dom skulle åka till Hörby för att hämta hem pappas bil som hade blivit fixad och lagad. När vi väl kom fram mådde jag sjukt illa som i sin vanliga ordning. På parkeringen ser jag att det är någon vagn med en stor text på utsidan, innanför vagnen står fyra ungdomar och ger ut gratis läsk och korv till alla som är där på Bil månsson. Så äntligen fick jag i mig lite mat tack vare min underbara pojkvän som gick ut i regnet och hämtade korv o dricka till mig och min mamma!!!

Väl hemma igen så var det dax att sätta igång med att rensa lägenheten från allt skit. Baby har gjort vid garderoben med alla kläder, har rensat bort sjukt mycket som inte passar och som är fult. Så snart är det dax att gå ner och kasta skiten och ner med saker i källaren. Själv har jag stått och lagat en underbart god middag till oss. Ibland kan jag bara älska att laga mat och många gånger bara hatar jag det. Men idag var det en sån dag då jag trivdes ute i köket.. Nä nu är det dax att städa vidare!!!!





Baby provade lite kläder som skulle slängas ;-) Visst blev han het HAHAHA!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0