Ute och yrar

Ute och yrar. - Jaha, då har vi varit i farten igen tillsammans med Jessica och Oliver. Första stoppet blev på Barnens Hus för att hämta ut ett paket som man fick gratis från Pampers. Där jag och baby fick en blöjhink, två jätte fina nappar med stjärnor på, en leksak, blöjor, långa skedar av plast. Sjukt nice att bara få en sån sak gratis. Nu väntas det bara att Libero ska skicka ut sitt också..

Nästa stopp blev babyproffsen för att Jessica skulle hämta ut sitt paket som innehöll samma saker typ. Och sedan fann hon även sin vagn som är redan beställd. Mobilia har vi också varit på med alla miljoner människor. Där jag äntligen fann gravidtrosor på REA dessutom.. Och var har vi mer varit då?! Jo varför inte IKEA när vi var i fraten?! För billigare middag än på IKEA finner man ju inte ;-)

Nu har älsklingen och jag precis hoppat ur badet. Den tiden tillsammans är så viktig just nu för oss båda två. Och vad är inte mysigare än att bada med lite tända ljus och bubblor?! Nu ska jag och baby kolla på lite film och mysa ännu mer..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0