Vad är det för väder?!

Vad är det för väder?!. - Ja det kan man ju fråga sig, rena rama skit vädret har vi fått. Regn och storm är inte alls någon bra kombination. Har varit iväg med mamma och pappa hela dagen tillsammans med lilla Zakimbo. Vi har både varit på IKEA, hämtat ut paket, City gross och såklart Coop Forum. Haha!! Äntligen kan jag äte lite mer saker än vad jag kunde göra förra veckan, så har handlat ett gott bröd och pålägg som jag just nu kan äta. Ska bli så gott ikväll. Till min älskling har jag köpt med mig brieost för jag vet att han älskar det och vad gör man inte för sin partner?!

Känner mig så halv utan honom vid min sida. Fast vi bara varit ifrån varandra i några timmar saknar jag honom jätte mycket redan. Ska bli så mys att komma hem och bara mysa och få ta hand om varandra senare ikväll.. Men innan det ska jag snabbt på ett viktigt möte som kanske kan förändra mitt liv?! Mer än så kommer jag inte att säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0