Dagen

Dagen. - Nu har ännu en dag passerat och nått sitt slut. Vad har man då hittat på för skoj idag?! Pappa och jag har varit på loppis och sedan så har man bara varit med mamma och pappa, pratat skit och ätit gott. Sen på kvällen åkte vi och handlade och en runda som gammla goa tider.

När jag kom hem så hade jag fått en räkning av TELIA igen som var jävligt hög. Vilket den inte skulle vara eftersom jag hade blivit lovad deras misstag som dom hade gjort. I telefonen stod jag och förklarade allting ännu en gång samtidigt som jag lagade mat till mannen och mig tills han skulle komma hem. Men för att göra en lång historia kort så slapp jag den dyra räkningen eftersom jag fortfarande inte hade fått mina 3000 gratis sms liksom i mitt abonnemang. Så från 1337:- till 534:- är ju perfekt. Nu hoppas jag TELIA att ni skärper er så jag inte nästa månad igen måste ringa och berätta samma historia om och om igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0