Fuck yeah!

Fuck yeah. - Efter allt hårt slitande och pluggande klarade jag mitt körkort idag i Helsingborg. Jag är så otroligt stolt över mig själv och så jävla glad.

Tack vare mina underbara föräldrar som har ställt upp och verkligen hjälpt mig in i det sista har jag att tacka miljontals gånger om. Älskar er som fan utan er hade jag aldrig fixat detta.

Sen måste jag verkligen ge en eloge till min fina bilskola som också har hjälpt mig som bara den med mina teorilektioner. Tusen tack!!

Nu ska jag och älsklingen fira att jag har fixat detta!!! Så jävla grymt! Otrolig känsla.


Kommentarer
Postat av: Anna och Markus

Jättejättestort grattis från oss!! Fy vad kul:)

Svar: Tack tack tack :)
Elina Holmqvist

2012-06-13 @ 20:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0