Nu vart det klart!

Nu vart det klart! - Jajamään, jag chockar er alla och visar stolt upp mitt öra med tre piercingar på plats. Men jag har aldrig varit med om desslike så jobbigt detta var. Att trycka hål är inga problem, men att få in det är en annan sak ska jag få be om att tala om. Den första jag gjorde som sitter längst ner tog en kvart innan man fick igenom smycket efter jag gjorde hålet. Det är ju bara för att det är massor med brosk som flyttar sig hela jävla tiden.

Och jag kan ju säga att man är ju mycket känsligare som gravid kvinna också. Smärtgränsen är inte den samma som den har varit. Men det är inte humöret iheller om vi säger så! Jag blev så jävla förbannad i slutet att speglen åkte i golvet och slogs i sönder i tusentals bitar. Jag hatar mig själv när allting bara svartnar och jag blir såhär arg för typ ingenting. Men samtidigt skämms jag också och vet att jag gör så jävla fel som visar mina taggar på ett sånt sätt. Tyvärr blir man inte sig lik när man väntar barn. Jag hoppas jag blir snälla Elina sen igen ;~D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0