Pizza

Pizza. - Haha, är vi feta eller är vi hälsosamma?! Vad jag har fått höra så äter vi rätt mycket godsaker. Men sen kommer jag alltid med förklaringar till allting också. Firar vi inte det ena så firar vi det andra eller så är det fredagsmys, lördagsmys. Eller vad brukar jag mer säga?! Haha vi njuter av varje dag sv livet är det vi gör! Men bara synd att allt gott är onyttigt och gör en fet. När det mesta som är nyttigt är blä för min strupe och smsklökar..

Idag beställde vi hem pizza till dörren bara för vi har varit sjuka här hemma och tyckt synd om oss. Då passade detta utmärkt tyckte vi. Sen så är det ju FINAL ikväll i BB .. Så då får man fira det också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0