Rensat från skit!

Rensat från skit! - Jag fick en energi kick och började rensa i hela badrummet från all skit som man inte använder eller som nästan var slut. Nu är där städat och fint i badrumsskåpen och skurat överallt har jag också gjort där inne. SKÖNT!

Tvättstugan går allting som det ska. Nu ska det bara få allting torrt. Men det roligaste av allting va att när jag kom ner och skulle ta ut tvätten så va fisken på framsidan. Så det såg ut som den hade simmar i tvättmaskinen ;-)

Dax att återgå med städningen, men har fått vila nu efter tvättstugan på grund av att jag Kräkt igen. Jävla skit att må såhär :-/ men det är bara att ta upp hakan och kämpa vidare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0