Sjuk sjukare sjukast

Sjuk sjukare sjukast. - Jag har inte sovit en blund på hela natten, har haft så ont i hela kroppen, halsen har varit förskräcklig och mitt huvud har känts som det skulle explodera.

Idag har jag feber och är riktigt jävla sjuk. Kräkts hela morgon och förmiddag, hostar som bara den och huvudet gör fy farao ont så jag vet inte vad jag ska ta vägen.

Det sjukaste som hände nyss va att jag hade fått lock för vänster öra och då tänkte jag men fan man gör som
Man brukar. Håller för näsan och försöker blåsa ut från näsan då släpper ju locket för örat! Men när jag gjorde detta så sprutade mitt högra öga som fan. Blev skit rädd och slutade med en gång.. Trodde mitt öga skulle ploppa ut för fan! Riktigt obehagligt.

Älsklingen och jag skulle på dop idag till hans kompis. Men ja baby fick gå själv eftersom jag mår som jag mår. Vilket är så trist att ligga här hemma i sin ensamhet.. Men hela morgonen har baby varit så jävla underbar. Hjälpt mig med allting, stått i köket sju i morse och kokt nyponsoppa, torkat spyor och allting ni kan tänka er. Är så otroligt lättnad och glad att du alltid finns för mig. Älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0