Snart är allting fixat

Snart är allting fixat. - Idag var jag och baby på Burlövcenter och storhandlade hem det som behövdes. Och vi tyckte att vi skulle fixa med Smulans alla saker som man har för att rengöra henne i rumpan och smörja in henne varje dag. Jag tror detta är allt som behövs, men ändå så vet jag inte och kanske någon mamma som läser min blogg annars kan hjälpa att komma på något annat som mer behövs.

Sen så köpte jag äntligen såna skydd till vagnhjulen också idag. Nu slipper man tänka på vad vagnen ska stå på för att det inte ska bli skitigt i lägenheten. Sen är det ju toppen då man alltid har dom med sig som när man ska hem till någon annan..

Nu känns det som snart allting är fixat och klart tills hon ska komma till oss.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Puder och skumtvättlappar

2012-06-10 @ 21:20:02
Postat av: Annelie

Hej! Det jag kan tänka är bephanten salva har varit räddningen för sonens röda rumpa många gånger,

2012-06-11 @ 14:01:22
Postat av: Malin

Hejsan!

Det jag har haft stor nytta av både till min dotter & son är inotyol (stavning). Just när dom varit röda i både rumpan och t ex på hakan pga nappen.

2012-06-12 @ 19:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0