Vecka 31

Vecka 31. - Det är bara nu 69 dagar kvar till beräknad BF. Men just nu tycker jag inte magen växer så mycket, den står still men såklart har min vikt ökat på vågen tyvärr. Känns förjävligt att se hur mycket man faktiskt väger nu, men när jag tittar på mig själv känner jag mig inte så fet faktiskt.

Jag har börjat få sammadragningar som tusan, vilket är väldigt väldigt obehagligt. Eftersom man aldrig är beredd på när det kommer så rycker hela min kropp till för det är inte skönt. Men lilla Smulpajen hon bara sparkar och rör sig som tusan där inne. Mamma längtar så fruktansvärt mycket tills du kommer ut min lilla goding. Spännande att få se hur du ser ut och allt.. <3


VECKA 31


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man behöver inte klä av sig naken för att visa magen.

Men visst, gillar du att visa upp dig för hela världen så gör du de.

2012-06-01 @ 09:03:49
Postat av: Cecilia

Vilken onödig kommentar.. Klart hon hade haft kläder på sig ifall hon inte hade gillat att visa upp sig? Nu gillar hon att visa upp sin gravida kropp. Det är ju så vackert :)

2012-06-01 @ 10:11:09
Postat av: Jenny

Hej! Du är inte det minsta fet!



Du är vackert gravid =)

2012-06-01 @ 13:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0