Vecka 32

Vecka 32. - Jag kan inte fatta, var tar tiden vägen? Det är sjukt att det ska få gå såhär fort. Känns inte det var så länge sedan man satt och tittade på sitt gravtest den 13 December och trodde inte att det skulle vara sant. Men hon är så livlig lilla tösen i magen. När jag står och när jag går känner jag henne sjukt mycket nu också och har gjort ett bra tag. Men hun rör sig verkligen 24 timmar om dygnet och ibland känns det som hon ska försöka trycka sig ut ur magen.

77.9% av graviditeten har passerat. Och jag har bara 62 dagar kvar till beräknad BF. Helt galet och jag längtar så himla mycket efter dig min lilla skitunge. Mamma älskar dig så otroligt mycket och känner en sån glädje varje gång du kickar mig.


Vecka 32


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0