Wiiieehoo

Gomorgon. - Ännu en ny dag är här och man vaknar upp och hör fåglarna sjunga så fint utanför fönstret.. Men dock tror jag inte det är lika fint väder som igår, men det lär vi väl se snart.

Natten har inte varit den bästa. Men säg vilka nätter som är det liksom?! Baby fick gå upp mitt i natten för att göra en och en halv smörgås till mig och ett glas yoghurt. Jag kände mig illamående och yr, hade så jävla ont i tummen också som jag inte kunde röra alls :-/ Men tack vare hjälp av mannen så mådde jag sedan lite bättre som tur var. Tack älsklingen för hjälpen och för du finns här för mig <3

Zakimbo han har sovit super gott mellan mina ben. Och som varje morgon går han upp till pappa för att mysa en stund innan han försvinner ner under mitt täcke igen ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0