Zakimbo & Mamma Time

Zakimbo & Mamma Time. - Hela morgonen har vi legat och myst och pussat varandra. Tills jag inte orkade ligga kvar mer, tog på mig några kläder och frågade den lille om han ville ut och kissa bajsa. Varför skulle han inte vilja?! Så vi sprang ut och busade på gräset utanför och han gjorde sina behov. Sen var det dax att gå hem igen och fixa med disken och frukosten..

Ibland tror nog Zakimbo att han är mer som en människa än en hund. Och ja det låter kanske korkat, men jag behandlar inte alltid honom som en hund iheller. Dom har så få år att leva och det tycker jag man ska göra till speciella år så dom alltid kan minnas att dom har levt ett så jävla bra liv. Lilla Zakimbo lever lyx liv gemfört med andra hundar och det skämms jag inte för att säga. Han är min ögonsten och jag älskar honom så otroligt jävla mycket.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0