Aj aj aj aj BUFF

Aj aj aj aj BUFF. - Ja idag har man väl inte mått helt hundra. Haft ont i magen, hälarna hela dagen. Men varför klaga när vädret har varit så underbart som det har varit hela dagen lång. Älskling, mamma och jag har varit ute på vägarna och kört sedan så har älsklingen och jag varit och gått en runda till Konsum för att handla lite glass till mig som va sugen som bara den.

Men det har varit också en slappis dag. Där vi legat i soffan och spelat Super Mario hela tiden. Tyvärr så var vi lite kassa i slutet då vi skulle göra en BOSS, och jag råkade fucka allting så vi fick börja om på ruta ett igen :-/

Hihihi nu fick jag min försenade lilla present av mamma och pappa idag också. Wieee äntligen så har jag en snygg ny plånbok. Det har jag velat ha hur länge som helst men aldrig funnit någon i smaken liksom. Tack så hjärtligt mina underbara föräldrar för detta. Och det bästa av allt är att jag väntar på mer presenter haha så jag har nog varit väldigt väldigt snäll :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0